ONLINE-курс: 22, 25, 29 СЕРПНЯ ТА 5, 8, 12 ВЕРЕСНЯ
ТРЕНІНГОВА ПРОГРАМА
"КОМУНІКАЦІЇ ТА PR"
- розвиток корпоративної культури та внутрішніх комунікацій; новітні маркетингові методи просування бренду на національному та міжнародному рівнях; стратегічний маркетинг, інтернет-маркетинг, брендинг, продажі
- запрошуємо до безкоштовної участі місцевих підприємців та власників МСП 9 міст-партнерів: Ужгород, Чернівці, Івано-Франківськ, Біла Церква, Кам'янець-Подільський, Житомир, Бровари, Мелітополь, Кременчук
ВЕБІНАР 1
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ
Принципи існування компанії на ринку: від Місії до персональних цілей співробітників; Логіка маркетингового процесу для отримання вартості від клієнтів; Формула Стратегічного маркетингу «Сегментація – Таргетинг - Позиціонування»
ВЕБІНАР 2.
ПОБУДОВА ТА РОЗВИТОК БРЕНДУ
Ціннісна пропозиція; Як створити бренд (візуалізація, найменування, «герой» бренду); Просування бренду на локальних і міжнародних ринках (в т.р. як розповідати історії про бренд - Storytelling)
ВЕБІНАР 3.
ПОБУДОВА СИСТЕМИ ПРОДАЖІВ
Як виміряти потенціал території в грошах для планування продажів; Вибір каналів дистрибуції продукту (послуги); Специфіка роздрібної торгівлі; Консультаційні продажі в В2В; E-commerce; Принципи побудови відділу продажів.
ВЕБІНАР 4.
ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ (ІМК)
Роль маркетингових комунікацій; Етичні принципи; Переваги ІМК та їх елементи; Основи планування маркетингових комунікацій; Pull, Push та Profile стратегії; Принципи створення Маркетинг плану; Як працюють різні інструменти ІМК (реклама, PR, пакування; в середині торгівельної точки, прямі продажі і т.п.)