ONLINE-КУРС УСПІШНО ЗАВЕРШЕНО
ТРЕНІНГОВА ПРОГРАМА
"ПРОСУВАННЯ ЕКСПОРТУ"
Мета проведення навчання:
- формування знань та навичок розвитку та відновлення експортної діяльності
- розуміння процесу експорту та окремих етапів експортного процесу
- володіння інструментами аналізу інформації, доступ до ресурсів збору інформації, використання новітних технологій та штучного інтелекту (ШІ)
- підприємства МСБ, які мають продукт з експортним потенціалом та мотивовані на розвиток експорту
- підприємства, які мають ресурси (персонал та кошти) для виконання перших кроків розвитку експорту
Можливі зміни у розкладі, про які ви будете попереджені заздалегідь.
ВЕБІНАР 1
ВВЕДЕННЯ В ЕКСПОРТ. ВИБІР РИНКІВ
Процес експорту, експортна спроможність компанії та продукту. Визначення умов для розвитку експорту. Вибір потенційних ринків. Проведення досліджень. Ресурси.
ВЕБІНАР 2.
ВИМОГИ РИНКУ
Аналітика вимог ринків. Тарифне та нетарифне регулювання. Ресурси для аналізу. Походження товарів. Адаптація продукту/ послуги до вимог ринків.
ВЕБІНАР 3.
СТРАТЕГІЯ ВИХОДУ. ЦІНОУТВОРЕННЯ
Моделі виходу на ринок та вплив на експортну стратегію. Розрахунок витрат та ціни товару в залежності від обраної моделі. Пошук шляхів зменшення витрат.
ВЕБІНАР 4.
Маркетинг. Просування. Пропозиція
Розробка маркетингових стратегій. Просування та готовність матеріалів/ каналів. Вивчення споживача/ партнера/ покупця, адаптація продукту та обслуговування. Ціннісна пропозиція. Комерційна пропозиція. Використання штучного інтелекту